Vasellame in vetru o vasellame in acciaio senza brodatura ?

In a vita muderna, a tavola di vetru hè sempre più populari trà i ghjovani.A superficia esterna di a tavola di vetru hè un alimentu trasfurmatu, chì hè carattarizatu da a pulizia è l'igiene è ùn cuntene sustanzi tossichi.Alta durezza è proprietà chimiche stabili.Quì avemu da introdurre brevemente i vantaghji è i disadvantages di a tavola di vetru è a paraguni di sicurezza di tavule d'acciaio non brodate.

1

U vantaghju di a tavola di vetru hè chì u materiale di vetru stessu vene da materie prime naturali, dopu a resistenza à l'alta temperatura in u prucessu di produzzione, i sustanzi dannosi sò volatilizzati, è a so sicurezza hè relativamente alta, è dopu a resistenza à alta temperatura di u vetru, una bona conductività termale. dunque, a tavola di vetru hè più adatta per a cucina in u fornu à microonde.Ci hè un modu per un adulescente mudernu per unge a carne cù una salsa o per steam the costelli cù una salsa è poi mette in un fornu kewlinary è mette in u micru per una bona cucina, quì quì, pudete cocilu in modu sicuru è prestu.Allora l'usu di vetru hè più ligeru, più veloce è l'alimentariu hè più pulitu.U svantaghju di tavola di vetru hè facile à rumpiri, quandu l 'usu ùn hè facile à causari splusivi, tavola di vetru pulita salute, ùn cuntene sustanzi tossica, ma tavola di vetru per un bellu pezzu ùn hà micca pulita ancu sviluppà perchè u vetru à longu andà. da l'acqua, a cumpusizioni chimica in u vetru di custruisce l'acidu di sodiu è l'anidride carbonica in a reazione di l'aria per pruduce cristalli d'acidu biancu, chì hè dannusu per a salute umana.Allora pudete pulisce i piatti di vetru cù un detergente alkaline prima di usà.

2

Oghje, parechji cunsumatori sò assai affezionati à l'attrezzatura di cucina è a tavola in acciaio inox.Per via di a so bona prestazione di metalli, a resistenza à a corrosione di l'altri metalli, è fatta di utensili belli è durable, più è più sò usati per fabricà utensili di cucina.Tuttavia, l'acciaio inossidabile hè fattu di lega di ferru di cromu è mischiatu cù qualchì altru elementi traccia, s'ellu s'utilice in modu improperu, l'elementi di traccia metalli s'accumularanu lentamente in u corpu umanu, quandu ghjunghjenu à un certu limitu, dannu a salute umana.Quì, i sperti ricurdà a maiò parte di i cunsumatori, l'usu di l'utensili di cucina in acciaio inox, a tavola deve esse attentu à i seguenti quattru punti.

3

Unu ùn hè micca assai tempu per mette u salinu, salsa di soia, zuppa calda, perchè sti alimenti cuntenenu assai elettroliti, se un longu tempu per mette, l'acciaio inossidabile serà cum'è altri metalli, è a reazzione elettrochimica cù sti elettroliti, cusì chì metalli dannusu. elementi precipitazione.

Siconda, ùn aduprate micca sustanzi chimichi forti alkalini o ossidanti forti, cum'è soda in polvere, bleach powder, sodium hypochlorite lavando stoviglie in acciaio inox.Perchè sti sustanziali sò elettroliti, avarà una reazione chimica cù l'acciaio inossidabile, risultatu in sustanzi dannusu à u corpu umanu.

4

Terzu, ùn pò micca aduprà navi in ​​acciaio inox per soffre a medicina tradiziunale cinese.Perchè a medicina tradiziunale chinesa cuntene assai alkaloids, acidi urgànichi è altri cumpunenti, soprattuttu in cundizioni di riscaldamentu, hè difficiule per evitari riazzioni chimichi cun elli, è fà a droga inefficace, è ancu pruduce parechji cumposti più tossichi.

Quartu, ùn mette micca l'alimentu acidicu forte (cum'è melone, frutti, ligumi, soia, patate) per un bellu pezzu, per impediscenu a dissoluzione di cromu, nichel è altri elementi metallici.

5

Hè tuttu per a pupularizazione d'oghje, ci si vede a prossima volta.


Tempu di Postu: Apr-04-2023
whatsapp